Stockholm i mitt hjärta♥

Hemma igen nu, fan vad skönt den här veckan har gått upp och ner har både haft de kul&tråkigt, för de mesta så har jag bara längtat hem till min säng och till Stockholm till att åka och shoppa osv kände mig som en grottmänniska där med.. 
 
Det gick inte så bra för oss i fotbollen, har ju knappt tränat någonting under sommaren så de förstår jag. 
Åkte även på en smäll så tror jag fick en lätt hjärnskakning de va lite läskigt, och idag haha så blev jag så jävla sur så gick bara av planen och fick ett utbrott, har man adhd? 
 
Är så jävla glad just nu är hemma i stockholm och i veckan ska jag och Denice åka och shoppa så man får lite nya kläder, bara leva de sista veckorna innan skolan börjar. Puss ♥

Kommentarer
linnea

blogga då din bajs!!<3

2012-08-23 @ 13:48:59
URL: http://linneamw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0