♥Gothia 2012♥

FYYYYYFAAAAN VAD KUL JAG HAR HAFT DET DEN HÄR VECKAN ASSÅ BÄSTA VECKAN HET SERIÖST!! 
Kom hem kanske halv elva så har packat upp lite laddat upp bilder och chillar med musik :) Mår så jävla bra allt är helt perfekt just nu, snälla låt det va så här nu! 
 
Ska snart sova är jättetrött har ju suttit i en bil typ halva dagen, men bara för de så betyder de inte att jag och Sara har haft de tråkigt fyfan vad vi har dött av garv hahahah. 
 
Imorse spelade mitt lag match mot hawaii och förlora med 5-0 hehe men dem var jätteduktiga faktiskt och så fick alla i laget ett armbad av dem efter matchen som var från hawaii haha :D 
 
Sen kolla vi på de andra lagets match som oxå förlora tyvärr :( men helvete vad vi har haft de roligt, memories for life♥
 
I tisdags var det disco oxå haha shit vad galet de va fyfan vilket ööööös :DD ja det sluta med att jag, Emilia & Sara kom hem halv 1 hehe.. 
 
Vi behövde ju tyvärr åka hem idag eftersom vi åker till Gotland på lördag morgon. Men det ska bli skitkul de med tagga förfan! :D Godnatt och puss bloggar mer imorgon ♥♥
 
Lite bilder från Gothia, inte alla men orkade inte ladda upp mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0