I never stopped loving you, it’s just I stopped showing it.

Förlåt för jättedåligt bloggning men nu på sommaren när det är bra väder så sitter jag inte inne vid datan liksom. 
 
Igår så var jag och Sara med Pierre&Fredrik vi åkte till typ aborrberget tror jag de hette så hade vi köpt med oss lite godis, chips och läsk och så fixa vi en brasa där så det var jättemysigt. Sen åkte vi hem till Pierre och kolla på tv och bara chilla, kom hem nån gång inatt då börja jag och sara kolla på en film men vi somna så vi såg klart efter vi åt frukost vid halv 1 och nu kom vi nyss hem ifrån donken hehe tjöckisar. 
 
Snart har jag träning som håller på till åtta, vad händer ikväll? update later♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0