You can’t buy love, because when it’s real, it’s priceless.

Heeej nu är jag äntligen hemma haha direkt när jag kom hem så hoppa jag in i duchen och raka mina ben osv glömde min rakhyvel hemma så kände mig som en grottmänniska :O haha anyway det var jätteskönt att vara där ett tag komma bort från väsby. 
Även om vi inte har haft bästa vädret så har jag iaf hunnit med mycke, joggat 2 gånger, hoppat studsmatta, vart i "stan" köpte ett par skitfina örhängen :D badat, bakat, kollat på massa filmer, och bara umgås med familjen. 
 
Idag fyller min kusin år Grattis Ellinor!♥ så ikväll ska vi hem till henne och äta middag och fira henne. Och senare så blir de nog hemma kväll för vet inte riktigt när vi kommer hem. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0